My Board
Μία ανάσα πριν την αυγή - Printable Version

+- My Board (https://630biz.com)
+-- Forum: My Category (https://630biz.com/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: My Forum (https://630biz.com/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Thread: Μία ανάσα πριν την αυγή (/showthread.php?tid=148)



Μία ανάσα πριν την αυγή - choetmoa.m.t.hich - 05-11-2026

Δεν είχα κοιμηθεί για 36 ώρες. Η δουλειά με είχε ξεσκίσει, το αφεντικό είχε γίνει θηρίο, κι εγώ απλά ήθελα να χαθώ. Όχι να πιω, όχι να κλάψω, απλά να πατήσω ένα κουμπί και να δω τι θα γίνει. Ήμουν σε εκείνο το σημείο που η ψυχή σου είναι σαν λάστιχο πολυτσουχμισμένο — κρατάει ακόμα, αλλά δεν ξέρεις για πόσο.

Κάθομαι στο μπαλκόνι, δύο η ώρα το βράδυ, η Αθήνα από κάτω ησυχη. Κοιτάω το κινητό. Σκρολλάρω χωρίς σκοπό. Και τότε μου 'ρχεται μία ιδέα από εκείνες τις ανόητες, αυτές που λες "θα το κάνω και βλέπουμε". Θυμάμαι έναν παλιό μου γνωστό, τον Γιώργο, που δούλευε νύχτα σε πρακτορείο στο Μεταξουργείο. Μου 'λεγε συνέχεια "ρε φίλε, αν θες να περάσεις καλά χωρίς να σκέφτεσαι, ψάξε για τα καλυτερα καζινο στο ίντερνετ, αλλά μπες με όριο".

Τότε γελούσα. Τώρα, όμως, κατάλαβα ότι είχε δίκιο. Όχι για το τζόγο — για την ανάγκη. Για εκείνη την αίσθηση ότι για πέντε λεπτά δεν είσαι ο υπάλληλος, δεν είσαι το παιδί που χρωστάει στην εφορία, είσαι απλά ένας άνθρωπος με τα δάχτυλα σε μια οθόνη.

Λοιπόν. Μπαίνω σε μια πλατφόρμα που τη συνιστούσαν σε ένα φόρουμ που διάβαζα κρυφά. Το σχόλιο έγραφε "μακράν από τα καλυτερα καζινο για αρχάριους, δοκιμασμένο". Πατάω εγγραφή. Βάζω 30 ευρώ — η τελευταία μου τρέλα για την εβδομάδα. Χωρίς προσδοκίες. Ούτε καν αγωνία.

Παίζω ένα φρουτάκι με λεμούριους. Ναι, λεμούριους. Για κάποιο λόγο μου φάνηκε αστείο. Πάταγα spin και τα μικρά ζωάκια χόρευαν. Έχασα 10 ευρώ. Τίποτα. Άλλο ένα. Στο 15ο γύρισμα, σταματάω. Λέω, ας δοκιμάσω κάτι διαφορετικό — μία ρουλέτα, αλλά απλή, χωρίς πολλά περίεργα. Βάζω 5 ευρώ στο μαύρο. Βγαίνει μαύρο. Βάζω 10 στο ζυγό. Βγαίνει ζυγό. Γελάω μόνος μου στο μπαλκόνι.

Και τότε συμβαίνει κά που δεν το περίμενα. Αλλάζω παιχνίδι τελευταία στιγμή — ένα κλασικό book of something, από αυτά με τα φτερά. Βάζω 2 ευρώ περιστροφή. Πρώτη: τίποτα. Δεύτερη: τίποτα. Τρίτη: τρία scatter. Μπαίνω στο μπόνους.

Η οθόνη άνοιξε. Τα σύμβολα άρχισαν να γυρνάνε αργά. Στην αρχή δεν κατάλαβα τίποτα — απλά κοίταγα τα νούμερα. Αλλά όταν είδα το υπόλοιπο μου να φτάνει 200 ευρώ, έπαθα πλάκα. Δεν ιδρώνω, δεν φωνάζω. Απλά παγώνω. Συνεχίζω. Η περιστροφή τελειώνει, το ταμπλό δείχνει 480 ευρώ. Δεν αναπνέω. Πατάω μία έξτρα περιστροφή — τυχαία, χωρίς λόγο. Πέφτει ακόμα ένας συνδυασμός.

542 ευρώ.

Κλείνω το κινητό. Το αφήνω στο τραπέζι κανονικά. Κοιτάω τον ουρανό. Είναι απίστευτο πώς μία οθόνη μπορεί να σου αλλάξει τη διάθεση σε δευτερόλεπτα. Όχι επειδή τα χρήματα ήταν πολλά — ήταν. Για μένα, που κερδίζω 700 τη βδομάδα, αυτό ήταν σχεδόν ένας μισθός. Αλλά αυτό που με χτύπησε ήταν η αίσθηση ότι δεν το περίμενα.

Αμέσως αποφάσισα να μην κάνω βλακεία. Έβγαλα τα 500. Τα 42 τα άφησα μέσα "για καλό". Τράβηξα τα χρήματα σε μια κάρτα που είχα για έκτακτα. Η διαδικασία ήταν τόσο απλή που ντράπηκα που φοβόμουν τόσο καιρό. Αργότερα, όταν μίλησα με έναν γνωστό που ασχολείται χρόνια, μου είπε "ρε, αν παίζεις σε μέρος που είναι στα αλήθεια από τα καλυτερα καζινο για ζωντανή εξυπηρέτηση και γρήγορες πληρωμές, είσαι μια χαρά. Το θέμα είναι να μην το κυνηγάς".

Δεν το κυνήγησα. Την επόμενη μέρα πήγα στη δουλειά, έκανα τη βάρδια μου, και το βράδυ γύρισα σπίτι. Ξαναμπήκα λίγο, έπαιξα ένα μικρό ποσό — μόνο με τα μπόνους που είχαν μαζευτεί. Κέρδισα άλλα 30 ευρώ. Γέλασα. Βγήκα. Δεν μπήκα για τρεις μέρες.

Τώρα, ένας μήνας μετά, έχω βάλει κανόνα: μπαίνω μόνο όταν είμαι ήρεμος. Μόνο αν είναι Σάββατο βράδυ ή αν έκλεισα μια δύσκολη εβδομάδα. Και πάντα βγάζω τα κέρδη αμέσως. Αυτό είναι το μυστικό — μου το έμαθε μια τυχαία νύχτα χωρίς ύπνο.

Το απόγευμα που είπα στη μάνα μου "ξέρεις, κέρδισα 500 ευρώ σε ένα παιχνίδι", με κοίταξε σαν να της είπα ότι πήρα δάνειο. "Πρόσεχε", είπε. "Μην γίνεις σαν τον θείο σου". Της είπα ότι ο θείος μου έχανε επειδή κυνηγούσε την ήττα. Εγώ, αντίθετα, σταμάτησα στο νικηφόρο.

Ξέρεις τι έκανα με τα λεφτά; Πήρα μία καλή αντιβροχιά μπουφάν (η δουλειά έχει πολύ κρύο το πρωί), κέρασα φίλους σουβλάκια για δύο Κυριακές, και τα υπόλοιπα τα έβαλα για μία μικρή εκδρομή τον άλλο μήνα. Τίποτα τρελό.

Αλλά όταν φοράω εκείνο το μπουφάν και βγαίνω έξω στις 6 το πρωί, χαμογελάω. Όχι για τα χρήματα. Για την ανάμνηση εκείνης της νύχτας, που χωρίς λόγο, χωρίς σχέδιο, χωρίς να το αξίζω ή να μην το αξίζω, απλά συνέβη κάτι καλό.

Και για κάποιον που τον είχε συνηθίσει η ζωή σε "σχεδόν" και "ίσως", αυτό το "συνέβη" είναι ό,τι πιο πολύτιμο.